Pages

Subscribe:

Sunday, 20 November 2011

hujan oh hujan.....!!!!

salam buat semua..
lama benar rasanya tak update blog nie. masa yang terluang nie boleh la update sikit dan berkongsi apa yang patut. pejam celik, pejam celik dah pun sampai hujung tahun...kalau dah hujung tahun nie macam biasa la, hujan memanjang je.....!!! sejuk pulak tu.kain baju pulak x kering2 lembab sepanjang masa.bil elektrik pun naik sebab baju nak kena sidai bawah kipas dan iron dulu sebelum pakai.

 
Time gini la semua org berkerubung dalam selimut. semua aktiviti dikurangkan.walauapapun, kehidupan perlu diteruskan...kerja tetap kena kerja walau ape jua keadaan sekalipun.kalau tak, dapur tak berasap la...(eh, zaman skrg nie mana ada dapur kayu lagi dah...so, kalau masak pun tak keluar asap jugak melainkan masakan tu hangus...hehehehe)