Pages

Subscribe:

Sunday, 17 February 2013

Salam buat semua.sudah terlalu lama kite meninggalkan blog nie kosong...memang terlalu banyak sangat kerja...nie pun curi-curi masa tido..hahaha..kalau tak masa nie dah terbungkang atas katil..kite cekalkan jugak mata dan tangan untuk menaip..al-maklum la esok ada appoinment dengan pakar kulit, so  boleh la masuk office lewat sikit...masa tengah mencari cd games yang member satu office nak pinjam kite terjumpa la vcd cite korea nie..mmg kite suka giler ar tgk cite nie.dah 3 kali kot ulang tengok..mmg best sgt cite dia..kelakar giler. Oh Happy Day tajuk dia..mmg layan tgk, tapi mata dah ngantuk nie.esok mmg wajib tengok.

No comments: